19 Mart 2009 Perşembe

aileler...

Genel olarak elediğim aileleri eleme sebebim çocukların yaşlarıydı.Çünkü ben bırakın bakmayı bebeği elime almaya bile korkan insanımdır.herkes kendi çocuğun olunca napıcaksın dedi ama o benim çocuğum olacak bu emanet. Birkaç aileyi buffalo,arizona,arkansas da oturuyolar diye kabul etmedim.Bir aile vardı harika bir aileydi ny a yakın çocukların yaşları iidi.Ama babam babanın tipini beğenmedi gerçi başka aksilikler de oldu ama o aile olsun isterdim.Ama tabiki 1 sene kalacağım evin babasını babamın gözünün tutması da önemliydi benim için.Sonra bir aile çıktı.Boston da oturuyolardı ki boston çok güzeldir 5 çocukları vardı normal de deli olmak lazım gitmek için ama ben olsun en küçük 5 en büyük 12 ya da 14 yaşında eğlenceli olur dedim.Ama çok çocuk çok aktivite ve çok araba sürmek demekti ben de mayısta almıştım ehliyeti ve arabamız olmadığı için fazla direksiyon tecrübem yoktu bu yüzden aile beni istemedi.yani siz siz olun araba olayına çok önem verinnn.gerçi sonradan düşününce 5 çocuk beni baya korkuttu iyiki olmamış dedim ama o an biraz üzülmüştüm itiraf ediyim.Bir aile daha vardı.yine new yorka yakın çocuklar 3-5 yaşlarında güzel bir aile beni facebooktan bile eklemişlerdi.2 tane kocaman korkutucu köpeğe rağmen ---ki köpeklerle aram çok istememe rağmen çok iyi olamamıştır Ki bunlar korkutucu :) ---ben aileye olumlu bakıyodum ama bu aile de bana geri dönmedi.sonra facebooktan gördüm ki eski au pairleri hep almanmış ve yeni au pairleri de alman olmuş.O zaman ne diye aradınız diyesim geldi ya neysee...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder